1138 Budapest, Tomori u. 34. info@nks.hu +36 1 224 0610

Rendszer­üzemeltetés

Tapasztalatból tudjuk, hogy egy cégnek manapság nem könnyű jó szakemberekből álló, állandó informatikai csapatot fenntartania, megfizethető költségek mellett.

Éppen ezért biztosítunk teljes körű IT rendszer üzemeltetést, így Önök mindig az aktuális igényeiknek megfelelő szolgáltatást vehetik igénybe, szerződésben rögzített magas szakmai színvonalon, tervezhető havidíj ellenében.

RENDSZERÜZEMELTETÉS

Milyen előnyökkel jár az általunk nyújtott rendszer­üzemeltetés?

A mai felgyorsult üzleti környezetben egy vállalat nem engedheti meg magának azt a kellemetlenséget vagy kárt, amit egy rendszerleállás okozhat. A cégvezetők felismerték, hogy a megfelelő szintű támogatás – gyors és hatékony reakció szakértők által – jelenti a különbséget üzleti siker és a nehézségek közt.

Magasan képzett mérnökeink jól ismerik ügyfeleink üzleti prioritásait és folyamatait, így az általunk végzett üzemeltetési és támogatási szolgáltatások célzottan szolgálják az IT rendszerek folyamatos elérhetőségét és hatékonyságát

Szerver, desktop és hálózati infrastruktúra üzemeltetés

Mindennapi rendszergazdai feladatok ellátása, rendszeres hardver és szoftver karbantartás, segítségnyújtás felhasználók számára

Garantált válaszidő

Szerződésiben rögzített válaszidővel reagálunk a hozzánk bejelentett hibákra, kérésekre

Folyamatos felügyelet és analitika

Automatizált infrastruktúra monitoring a rendszer aktuális és várható állapotáról, ezek elemzése és jelentések készítése

Távoli és helyszíni hibaelhárítás

A legtöbb beavatkozást távolról el tudjuk végezni, de szükség esetén a helyszínen hárítjuk el a hibákat

Akár 7x24 szintű rendelkezésre állás

Mérnökeink hétköznapokon munkaidőben vagy akár azon kívül is tudják fogadni a bejelentéseket

Megelőző beavatkozások

A rendszerfelügyelet eredménye alapján végzett proaktív beavatkozással megelőzhetők a problémák

Rendszerüzemeltetés keretében nyújtott szolgáltatásaink

Támogatás – segítségnyújtás, hibaelhárítás

  • Ügyfélszolgálat – hibabejelentés online vagy telefonon
  • Rendelkezésre állás – ügyfélszolgálat elérhetősége heti 5×8, 5×12 vagy 7×24 órában
  • Hibaelhárítás távoli eléréssel – Számítógép távvezérlése akár munkaidőn kívül is
  • Hibaelhárítás helyszínen – Helyszíni kiszállás szükség esetén
  • Válaszidő – Szerződésben rögzített maximális reakcióidő hibabejelentésre

Üzemeltetés – felügyelet, karbantartás, frissítések

  • Szerver és adattároló üzemeltetés – Folymatos távfelügyelet, proaktív beavatkozások
  • Munkaállomás üzemeltetés – PC, Notebook, kliens, mobil eszköz stb.
  • Vállalati levelezés üzemeltetés – mail szerver / levelező szolgáltatás
  • Céges weboldal üzemeltetése – webszerver, domain karbantartás
  • Nyomtató és egyéb perifériák üzemeltetése – kommunikációs és szoftveres hibák elhárítása
  • Hálózat üzemeltetés – router, tűzfal, vezetékek és végpontok kezelése

Biztonság – adatmentés, védelem

  • Adatmentés üzemeltetés – napi, heti, havi mentés felügyelete, visszaállítás
  • Fenyegetések elhárítása – tűzfal, vírus és levélszemét védelem felügyelete
  • Biztonsági frissítések – ajánlott gyártói szoftverfrissítések elvégzése
  • Felhasználói jogosultságok beállítása

tanácsadás - TERVEZÉS, KONZULTÁCIÓ

  • Hosszú távú IT stratégia kialakítása
  • Technológiai fejlesztések közös tervezése, IT büdzsé kalkuláció
  • IT rendszer dokumentáció elkészítése
  • Beszállítói és szolgáltatói képviselet
  • Eszközbeszerzések lebonyolítása
  • Eszköznyilvántartás vezetése
  • IT szolgáltató váltás – Átadás-átvétel, átköltöztetés, átállás, adatmigráció

Minősítéseink:

ITIL V3 Foundation

VMware vCloud Powered Datacenter

VEEAM Cloud & Service Provider - SIlver

RIPE – LIR (Local Internet Register)

Dell Technolgies Cloud Service Provider & Strategic Outsourcer

Microsoft Small and Midmarket Cloud Solutions - Silver

Cisco Small and Midsize Business - Express

Így érhet el minket

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségünk bármelyikén –  kérjen visszahívást vagy írja meg szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdését. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. 

+36 1 224 0610

info@nks.hu

1138 Budapest, Tomori u. 34.

    Az NK Services (Magyarország) Kft elkötelezett az ön személyes adatai védelmében, ezért a fent megadott adatokat kizárólag kapcsolatfelvétel és ügyfélkezelés céljából használjuk fel, harmadik fél számára nem adjuk ki. Amennyiben beleegyezik, alkalmanként szeretnénk tájékoztatni olyan szolgáltatásainkról, amik érdekesek lehetnek az ön számára:

    Bármikor leiratkozhat, amennyiben nem kíván több megkeresést fogadni tőlünk. Részletes információt a leiratkozásról az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat.

    Az ön által kért információ megválaszolásához személyes adatait tárolnunk és feldolgoznunk szükséges, ehhez az ön beleegyezését kérjük: