1138 Budapest, Tomori u. 34. info@nks.hu +36 1 224 0610

Kiszervezett IT

Mit szólna ahhoz, ha egyáltalán nem kellene foglalkoznia vállalkozása informatikai rendszerével? És ha e mellett az egész rendszer hatékonyabban működne? Jól hangzik, igaz?

Bízza ránk az összes informatikai feladatát, és ígérjük: jobb felhasználói élményt adunk, gyorsabb megoldást kínálunk… ráadásul mindezt olcsóbban!

KISZERVEZETT IT

Mit jelent pontosan a kiszervezett IT?

„Külső szolgáltató igénybe vétele olyan informatikai részfeladatok vagy mindenre kiterjedő IT rendszer biztosításához, ami hatékonyabbá teszi az üzleti folyamatokat és ez által kedvező hatást gyakorol az üzleti eredményekre.”

Ügyfeleinkkel együtt az által érünk el folyamatos növekedést, hogy mindenre kiterjedő informatikai szolgáltatást biztosítunk magas színvonalon az üzleti folyamatok egyedi igényeire szabva, miközben a legmodernebb technológiákat bocsátjuk rendelkezésükre.

A kiszervezett IT előnyei:

Csökkenő költségek

Nem szükséges hardver és szoftver beruházás, nincsenek többé rejtett kiadások. Kiszámítható fogyasztás-arányos havi díjak mellett jelentős megtakarítás érthető el és teljesen átlátható az IT költségvetés.

Nagyobb hatékonyság

A virtuális infrastruktúra nyújtotta flexibilitás, a legújabb hardver- és szoftver megoldások és az állandó erőforrás monitoring biztosítja a folyamatos rendelkezésre állást és optimális erőforrás kihasználást.

Felszabaduló erőforrások

Mivel a szolgáltató végzi az összes IT-val kapcsolatos feladatot, a felszabaduló humán- pénzügyi- és technológiai erőforrások átcsoportosíthatók más, üzleti hatékonyságot növelő folyamatokra.

Teljes fókusszal az üzletre

A szerződésben rögzített szolgáltatási szintek és a szolgáltató szakértelme garanciát jelentenek arra, hogy ügyfeleink megszakítás mentesen, beavatkozás nélkül használhatják ki az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, ez által teljes figyelmüket az üzleti teendőkre fordíthatják.

Gyors bevezetés támogatással

Rendelkezünk fejlesztői erőforrással és integrációs projekt jellegű tapasztalattal, hogy az egyedi igényeket szolgáló technológiai fejlesztéseket a lehető legrövidebb alatt elvégezzük és a bevezetést magas színvonalon támogassuk.

Biztonság és megfelelőség

Nagyvállalat szintű hálózat-, végpont- és adatbiztonsági megoldások illetve szigorú hazai ill. nemzetközi szabályozásoknak megfelelő adatközpont kialakítás és üzemeltetési folyamatok mind biztosítottak.

Csatlakozzon elégedett ügyfeleinkhez, akik bizalommal fordulnak hozzánk minden IT kérdéssel!

Kiszervezhető IT szolgáltatások:

Teljeskörű IT szolgáltatás

Fő tevékenységünk a saját adatközpontunkban üzemeltetett teljes körű IT infrastruktúra szolgáltatás, amely magában foglalja a szerver, desktop, hálózat, mentés, biztonsági és monitoring szolgáltatásokat.

Ezzel az átfogó megoldással tudjuk biztosítani az ügymenet folytonosságot szerződésben rögzített rendelkezésre állással és szolgáltatási szinteken (SLA), mindezt költséghatékonyan, kiszámítható havi díjért.

Szerverbérlet és szoftverbérlet

Adatközpontjainkban üzemeltetett vagy ügyfélhez kihelyezett szervereket biztosítunk bérleti konstrukcióban, magas beruházási, karbantartási és üzemeltetési költségek nélkül, kiszámítható havidíjakkal.

Iroda a felhőben

Dinamikusan változtatható, irodában vagy telephelyen használt IT erőforrások – beleértve a szerver, desktop és asztali eszközök, operációs rendszer és irodai szoftverek – havidíjas szolgáltatás keretében, távoli és helyszíni támogatással.

IT biztonság és adatvédelem

Adatközpontunkban és ügyfeleinknél hálózat- tűzfal-, határ- és végpontvédelemmel, felhasználók hozzáférés- és jogosultságkezelésével illetve mobil eszköz menedzsmenttel nyújtunk átfogó védelmet.

Információvédelmi megoldásaink keretében sérülékenységi vizsgálat alapján azonosítjuk, majd osztályozzuk, felállított vállalati szabályozás szerint védjük és folymatosan monitorozzuk az üzletileg kritikus adatokat.

Üzletmenet folytonosság

Több szintű adatmentési és katasztrófa-tűrő megoldásaink: rendszeres mentés távoli adatközpontba, tervezett és tesztelt visszaállítás mentett állapotra, azonnali átállás DR site-ra katasztrófa esetén.

Üzemeltetés és tanácsadás

Saját eszközparkkal rendelkező ügyfeleink esetében is vállalunk teljes- vagy részleges rendszer üzemeltetést – beleértve szerverek, adattárolók, hálózat, desktopok és mobileszközök karbantartását, távfelügyeletét, szoftveres frissítését és meghatározott szintű támogatását.

Rendszeres konzultációk alkalmával szakértőink segítenek megoldást találni a felmerülő üzleti kihívásokra, közösen megtervezzük a szükséges fejlesztéseket.

Így érhet el minket

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségünk bármelyikén –  kérjen visszahívást vagy írja meg szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdését. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. 

+36 1 224 0610

info@nks.hu

1138 Budapest, Tomori u. 34.